Проведення консультацій для платників податків є постійною практикою фахівців Семенівської ДПІ. Адже такі заходи, сприяють налагодженню комунікації з платниками податків, підвищенню їх обізнаності щодо податкового законодавства, що в свою чергу сприяє належній сплаті податків до бюджетів.
Так, начальниця Семенівської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області Любов Волошин під час чергових консультацій ознайомила відвідувачів Центру обслуговування платників з порядком сплати майнових податків та використання сучасних електронних сервісів ДПС.
Як зазначила посадовиця, податок на нерухомість, плата землю та мінімальне податкове зобов’язання фізичним особам нараховує податкова служба та до 1 липня направляє їм податкові повідомлення – рішення. Сплатити нараховані суми потрібно протягом 60 календарних днів з дня отримання такого повідомлення – рішення.
За словами фахівчині, тепер громадянам не потрібно чекати на паперовий варіант повідомлення, адже з ним можна ознайомитись в електронному кабінеті платника або у мобільному застосунку «Моя податкова».
Також Любов Волошин повідомила, що за допомогою цих сервісів платники можуть подати податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки, дізнатись про наявність чи відсутність податкового боргу, отримати відомості про виплачені доходи або повідомити органи ДПС про зміну даних за формою 5ДР.
А з 1 травня в Електронному кабінеті платника можна отримати Витяг щодо розрахунків з бюджетом, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів та платежів, а також єдиного соціального внеску. Раніше отримати такий документ можна було тільки за звітні періоди поточного року.
Семенівська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області