Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як повторно (дистанційно) сформувати сертифікати, отримані в КНЕДП ДПС, для подальшого подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 25 червня 2024 о 13:31

Одним із пріоритетних напрямків роботи ДПС є розвиток онлайн-сервісів для надання платникам якісних та зручних послуг.

В умовах сьогодення одним із найбільш актуальних напрямів роз’яснювальної роботи серед платників податків в ДПІ у м. Полтаві є питання подання звітності та надання допомоги платникам податків в частині роботи з електронними сервісами ДПС.

Щоденно фахівці ДПІ у м. Полтаві надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua) та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення. Останнім часом багато платників звертається до фахівців ЦОП з питанням щодо самостійного повторного (дистанційного) формування сертифікатів, отриманих в КНЕДП ДПС.

Нагадуємо, що детальну інформацію щодо повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом розміщено на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) (https://ca.tax.gov.ua).

Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити онлайн на вебсайті КНЕДП ДПС за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://ca.tax.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Додатково рекомендуємо усім клієнтам КНЕДП ДПС переглянути Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним  запитом (https://www.youtube.com/watch?v=HjGhqQ0a1DU).

Також детальний опис по роботі сервісу та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.

Слід зазначити, що скористатися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим (https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=33655).

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС,  що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Інформуємо, що візит до контролюючих органів можна спланувати заздалегідь. Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону  0-800-501-007 (напрямок 6), щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.

 

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05