Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: відкритий діалог із платниками

опубліковано 20 червня 2024 о 08:41

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

У період з 10 по 14 червня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 523 платника податків: 

– підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та інших територій України.

Найбільш запитуваними залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 62 фізичних особи, з них  12 громадян з інших регіонів України. Видано 24 відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 1 відомість громадянину з іншого регіону країни. 

Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 20 платників єдиного податку, 5 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 1 книгу обліку розрахункових операцій. Видано  41 витяг з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 платнику з міста Каховка, 4 довідки підтвердження статусу податкового резидента. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 20 платниках, анульовано 1 свідоцтво платнику єдиного податку та 3 платникам відмовлено в застосуванні спрощеної системи оподаткування. За тиждень скасовано 3 реєстратори розрахункових операцій.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 35 відомостей.

Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями Лубенської ДПІ за тиждень було залучено 45 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 юридичні осіб, 35 фізичних осіб – підприємців та 7 громадянин.

На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. 

У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших регіонів України.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

ДПС також розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!

«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – Дія Підпис, Smart ID від Приватбанку та інші. 

Начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.

10 червня Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій було підведено підсумки минулого тижня та розглянуті питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.

11 червня у Лубенській міській раді за участі Олександра Коломійця відбулося засідання Ради підприємців Лубенської територіальної громади. Одними із  ключових питань були це:

виконання податкових надходжень до бюджету, аналіз ставок податку та нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та перспектива зменшення ставок.


Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області