Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності Козельщинської ДПІ за п’ять місяців 2024 року

опубліковано 12 червня 2024 о 15:45

Сервісне обслуговування платників податків та надання якісних адміністративних послуг – є одним із пріоритетних завдань у роботі працівників Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області.

Протягом січня – травня 2024 року до Центру обслуговування платників Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 2365 платників податків, серед яких підприємці, юридичні особи, а також жителі Козельщинської та Новогалещинської  територіальних громад та іншої території України. Фахівцями Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області було забезпечено надання 1224 адміністративних послуги.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - видано 476.  Також є і залишається найбільш актуальною, послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 400 фізичних осіб.

Протягом п’яти місяців 2024 року фахівці Центру обслуговування платників Козельщинської ДПІ зареєстрували 36 платників єдиного податку, 4 реєстратора розрахункових операцій, 32 книги обліку розрахункових операцій, 93 розрахункових книжки, видано 76 витягів з реєстру платників єдиного податку, 14 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

Станом на 01.06.2024 року прийнято та опрацьовано 4521 документ податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами комунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 3163 документи; фізичними особами подано 1358 документів, з них 1356 – в електронному вигляді, 2 – в паперовій формі.

Окрім надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування платників відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів під час воєнного стану, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

Щоденно фахівці Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та «Моя податкова» –  зручно та сучасно. 

У залі Центру обслуговування платників Козельщинської ДПІ до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.
Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами (05342) 3-15-61 або безпосередньо до Центру обслуговування платників: смт. Козельщина, вул. Монастирська,11а, понеділок  – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.; п'ятниця з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.; обідня перерва з 12.00 до 12.45, вихідні дні  –  субота та неділя.

 

Козельщинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області