Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо результатів роботи Карлівської ДПІ за січень – травень 2024 року

опубліковано 11 червня 2024 о 14:27

Протягом січня-травня 2024 року Центр обслуговування платників Карлівської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області (далі − ЦОП) відвідало понад 2000 платників податків. Фахівцями Карлівської ДПІ надавалися роз’яснення та податкові консультації платникам (фізичним особам-підприємцям, юридичним особам, самозайнятим особам та громадянам), зокрема щодо переваг отримання послуг в онлайн-режимі за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» та мобільного застосунку «Моя податкова».

Станом на 01.06.2024 року в Карлівській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області обліковується 1717 платників податків, із них 569 − юридичних осіб та 1148 − фізичних осіб-підприємців.

Фахівцями Карлівської ДПІ забезпечено належну організацію роботи та контролю за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг та інших сервісів платникам податків у Центрі обслуговування платників.            

За результатами проведеної роботи надано 1389 адміністративних послуг: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України    (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 825; видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 386; реєстрація реєстраторів розрахункових операцій – 15; реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 87; реєстрація розрахункових книжок – 68; реєстрація платника єдиного податку – 83; надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 120.

Також належним чином забезпечено організацію роботи та приймання, реєстрацію й обробку податкової та іншої звітності поданої платниками податків на паперових носіях та засобами телекомунікаційного зв’язку у розрізі податків, зборів (обов'язкових платежів). Надавались усні консультації в межах компетенції фахівцями, залученими для роботи в Центрі обслуговування платників податків. Таким чином, прийнято 5868 податкових декларацій та забезпечено високий показник подачі звітності в електронному вигляді, який за 5 місяців 2024 року становить 99,8%.

Працівниками Карлівської ДПІ постійно забезпечується надання усних консультацій платникам податків та платникам єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, у тому числі щодо заповнення річних податкових декларацій про майновий стан і доходи. Також постійно надається інформаційна підтримка та практична допомога щодо подання декларацій про майновий стан і доходи, в тому числі для отримання податкової знижки з використанням  сервісу «Електронний кабінет».

На постійній основі надаються роз’яснення та податкові консультації стосовно порядку застосування РРО/ПРРО, зокрема, для платників податків єдиного податку ІІ-ІV груп. Також у Центрі обслуговування платників Карлівської ДПІ на інформаційних стендах розміщені інформаційні матеріали з питань РРО/ПРРО.

Протягом звітного періоду забезпечено оперативне інформування платників податків щодо актуальних податкових новацій та сучасних електронних сервісів ДПС, які розміщені у Центрі обслуговування платників Карлівської ДПІ. Для зручності доступу до мережі Інтернет зал Центру обслуговування платників обладнаний покриттям WI-FI, а також плазмовим екраном для трансляції актуальної інформації. Організовано робочі місця платників податків з можливістю відправки електронної звітності через мережу Інтернет.

 

Карлівська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області