Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 20 травня по 24 травня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 478 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та мешканців із інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 45 фізичним особам, із них 4 громадянам із інших регіонів України. Видано 41 довідку/відомість про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 5 платників єдиного податку. Було опрацьовано 2 заяви платника єдиного податку на внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 1 платнику – реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій. Видано 6 витягів з реєстру платників єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 12 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 10 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 4 фізичні особи-підприємця та 6 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області