Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: якісні адміністративні та сервісні послуги для платників

опубліковано 16 травня 2024 о 14:03

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 06 травня по 10 травня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 474 платники податків – підприємці та юридичні особи, а також пересічні громадяни Пирятинської територіальної громади  та з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 23 фізичним особам, із них 2 громадянам з інших регіонів України. Видано 15 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.     
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 10 платників єдиного податку, опрацювали 5 заяв  платника  єдиного податку на реєстрацію, 5 заяви на внесення змін, видали 9 витягів  з реєстру платників єдиного податку.  
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 9 відомостей. 
Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. 
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ платникам та громадянам  надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 11 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 6 фізичних осіб-підприємців та 5 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій. 
До послуг платників – комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинскої ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.


Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області