Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 15 квітня по 19 квітня 2024 року до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 495 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 30 фізичним особам, з них 3 громадянам з інших регіонів України. Видано 10 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 15 платників єдиного податку. Фахівцями опрацьовано 3 заяви платника єдиного податку на реєстрацію, 12 заяв на внесення змін, 4 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій. Видано 10 витягів з реєстру платників єдиного податку. Направлена 1 відмова в реєстрації платником єдиного податку. Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 36 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
За тиждень для погодження довідки-розрахунку , щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник, направлено 4 відмови в погодженні довідки-розрахунку.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками Пирятинської ДПІ за тиждень було залучено 20 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 фізичних осіб-підприємців та 11 громадян.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» http://cabinet.tax.gov.ua та інших податкових сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області