Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: якісні адміністративні та сервісні послуги для платників податків

опубліковано 11 квітня 2024 о 14:32

 Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 01  квітня по 05 квітня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 485 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та  з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 26 фізичним особам, із них 2 громадянам з інших регіонів України. Видано 12 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 1 громадянину з інших регіонів України.     
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 10 платників єдиного податку. Опрацьовано 7 заяв  платника  єдиного податку на реєстрацію, 3 заява на внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 4 платникам  проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 5 платникам проведено  реєстрацію книг обліку розрахункових операцій. Видано 8 витягів  з реєстру платників єдиного податку податку.  
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 16 відомостей. 
Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. 
За тиждень  для погодження довідки-розрахунку , щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернулося 2 платника, погоджено 3 довідок-розрахунків. 
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів в роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників  Пирятинської ДПІ платникам та громадянам  надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 6 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 фізичних осіб-підприємців та 3 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій. 
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua) та інших сервісів.

Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області