Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: якісні адміністративні та сервісні послуги для платників податків

опубліковано 04 березня 2024 о 14:46

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 26 лютого по 01 березня 2024 року до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 527 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади  та мешканців із інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 38 фізичним особам, із них 4 громадянам з інших регіонів України, видано 26 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.     
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 9 платників єдиного податку, опрацьовали 4 заяви  платника  єдиного податку на реєстрацію, 5 заяв на внесення змін, 2 платникам проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 3 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, скасовано 2 реєстратора розрахункових операцій за заяви платників. Видано 8 витягів з реєстру платників єдиного податку.  Направлено 2 відмови  в  реєстрації платником єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 26 відомостей. 
Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. 
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платникам та громадянам  на постійній основі надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 7 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 фізичних осіб-підприємців та 4 громадянина.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій. 
До послуг платників  комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Також для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» https://cabinet.tax.gov.ua

Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області