Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: якісні адміністративні та сервісні послуги для платників

опубліковано 20 лютого 2024 о 13:39

 Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
 За період з 12 лютого по 16 лютого до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 528 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади  з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 28 фізичним особам, з них 5 громадянам з інших регіонів. Видано 25 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.     
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 6 платників єдиного податку. Опрацьовано 2 заяви  платника  єдиного податку на реєстрацію, 4 заяви на внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 5 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 1 платнику скасовано реєстрацію реєстратора розрахункових операцій .  
Видано 7 витягів з реєстру платників єдиного податку.  Направлено 1 відмову  в  реєстрації платником єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 13 відомостей. 
Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. 
За тиждень з метою отримання погодження довідки-розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник. 
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в ЦОП платникам та громадянам  надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 13 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 10 фізичних осіб-підприємців та 3 громадян.
В центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій. 
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
        

Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області