Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані Державною податковою інспекцією у м. Полтаві за січень 2024 року

опубліковано 08 лютого 2024 о 14:54

Основними завданнями Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області  (далі – ДПІ у м. Полтаві) є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень 2024 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 4279 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги). Крім обслуговування платників міста Полтави, з метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану, ДПІ у м. Полтаві здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонського району Головного управління ДПС у Херсонській області. Також надає адміністративні послуги та виконує інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку.

За січень 2024 року фахівцями ДПІ у м. Полтаві опрацьовано 5009 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та  питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так,  за січень 2024 року видано 900 карток платників податків. Надано 207 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За звітний період фахівцями ДПІ у м. Полтаві зареєстровано 348 платників єдиного податку, надано 776 витягів з реєстру платників єдиного податку та 77 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 9 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 203 книги обліку розрахункових операцій, 41 розрахункову книгу та 105 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 68 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Оброблено 1418 звернень щодо надання адміністративних послуг з питань ліцензування, 89 звернень з питання отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів та надано 98 адміністративних послуг юридичним особам. 

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В умовах сьогодення платники податків Полтавщини віддають перевагу електронній звітності. В Центрі обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так,  станом на 01.02.2024 року до ДПІ у м. Полтаві подано 26897 документів податкової звітності, із яких 26855 (99.84%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 12002 (99,89%) – юридичними особами та 14853 (99,81%) – фізичними особами.

В залах ЦОП до послуг платників працюють 4 комп’ютери з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці ДПІ у м. Полтаві надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua » та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Інформуємо, що з 1 січня 2024 року триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2023 році.

У Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві створено відповідні умови для заповнення декларацій платниками податків. Відвідувачам надається допомога при заповненні декларацій про майновий стан і доходи за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.08.2023 року № 467. Фахівці допомагають подавати звітність в електронному вигляді з використанням безкоштовного та зручного сервісу ДПС «Електронного кабінету платника».

У разі виникнення питань щодо декларування громадянами доходів, отриманих у 2023 році, можна звернутися до фахівців за номером телефону: (0532) 63-03-09, (0532) 63-25-55.

ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05