Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 29 січня по 2 лютого 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 682 платника податків, серед яких підприємці, юридичні особи, а також мешканці Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 63 фізичні особи, з них 3 громадянина з іншого регіону України. Видано 16 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 2 громадянам з іншого регіону України.
Протягом минулого тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 11 платників єдиного податку, 9 реєстраторів розрахункових операцій, 5 книг обліку розрахункових операцій, 1 розрахункову книжку та 2 програмних реєстратора розрахункових операцій. Фахівцями видано 32 витяги з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг фізичній особі - підприємцю з міста Каховка Херсонської області. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв та анулювання по 20 платниках. Скасовано 2 реєстратора розрахункових операцій
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За зазначений тиждень було опрацьовано 32 відомості.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, проте при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками Лубенської ДПІ за тиждень було залучено 138 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 20 юридичних осіб, 117 фізичних осіб-підприємців та 1 громадянина.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень для погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернулося 3 платника.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
29 січня 2024 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
31 січня 2024 року Олександр Коломієць прийняв участь у семінарі з працівниками фінансових підрозділів бюджетних установ освітньої галузі та провідних управлінь Лубенської територіальної громади.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області