Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: якісні адміністративні та сервісні послуги для платників податків

опубліковано 23 січня 2024 о 15:26

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За період з 15 січня по 19 січня 2024 року до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 458 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади  з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 49 фізичним особам, із них 6 громадянам з інших регіонів України.    

Видано 23 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 4 громадянам з інших регіонів.    

Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 10 платників єдиного податку. Опрацьовано 5 заяв платника  єдиного податку на реєстрацію, 5 заяв на внесення змін, 1 платнику  проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 1 платнику проведено реєстрацію розрахункових квитанцій, 5 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 1 платнику скасовано реєстрацію реєстратора розрахункових операцій . 

Видано 5 витягів з реєстру платників єдиного податку, 1 витяг платника податку на додану вартість. Направлено 2 відмови в  реєстрації платником єдиного податку.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 12 відомостей. 

Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. 

За тиждень  з метою отримання погодження довідки-розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 2 платника , по 3 довідках- направлено відмову в погодженні. 

Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платникам та громадянам  постійно надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 3 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 фізичних осіб-підприємців.

У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій. 

До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
        

Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області