Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
В період з 15 по 19 січня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 726 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 56 фізичних осіб, з них 7 громадян з іншого регіону України. Видано 23 відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 1 громадянину з іншого регіону України..
Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 4 платника єдиного податку, 4 реєстратори розрахункових операцій та 1 розрахункову книжку. Видано 22 витяги з реєстру платників єдиного податку, 1 фізичній особі-підприємцю відмовлено в реєстрації платника єдиного податку. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв та анулювання по 15 платниках. Скасовано 2 реєстратори розрахункових операцій. Видано 1 витяг платнику з реєстру платників податку на додану вартість.
Підтверджено статус податкового резидента України 3 фізичним особам.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 25 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платнків Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 116 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 12 юридичних осіб та 103 фізичних особи-підприємця та 1 громадянин.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За минулий тиждень звернулося 3 платника для погодження довідки-розрахунку.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
15 січня 2024 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області