Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: з понеділка по п’ятницю якісні сервісні та адміністративні послуги

опубліковано 09 січня 2024 о 14:19

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

У період з 1 по 5 січня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 537 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.

Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 49 фізичних осіб, із них 1 громадянин з іншого регіону України. Видано 14 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Протягом зазначеного тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 2 платника єдиного податку, 5 реєстраторів розрахункових операцій, 6 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 1 книгу обліку розрахункових операцій та 1 розрахункову книжку. Також фахівцями Лубенської ДПІ видано  16 витягів з реєстру платників єдиного податку, 2 з них платникам з міста Каховка, внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв та анулювання по 10 платниках, скасовано 3 реєстратори розрахункових операцій, видано 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 19 відомостей.

Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 117 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 7 юридичних осіб та 110 фізичних осіб-підприємців.

На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. За тиждень для  погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник.     

У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
               

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області