Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Хорольській ДПІ тривають навчальні тренінги з питань подання звітності в електронному вигляді та функціональних можливостей роботи податкових сервісів

опубліковано 04 січня 2024 о 14:46

Фахівці Хорольської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області під час тренінгу  розповіли платникам про сучасні можливості «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова»

Податківці акцентували увагу присутніх, що можливість електронного спілкування  платників з податковою службою в режимі онлайн традиційно, забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – «Електронний кабінет платника». Зокрема, через «Е-кабінет» можна формувати та передавати до ДПС всю податкову  звітність, отримувати весь комплекс адміністративних послуг, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати консультації. А громадяни - власники землі та нерухомого майна, можуть переглянути повідомлення-рішення на сплату майнових податків та навіть їх сплачувати.   

Податківці також поінформували, що наразі альтернативою «Електронному кабінету»  є  новий мобільний застосунок «Моя податкова», що надає можливість в телефоні безкоштовно та швидко отримувати необхідну інформацію. Зокрема, застосунок «Моя податкова» надає можливість платникам податків просто та швидко: подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (Форма № 1ДР (Розділ «Послуги»); подати Заяву про внесення змін до ДРФО (Форма № 5ДР (Розділ «Послуги»); подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів (Розділ «Послуги»); сплатити грошові зобов’язання з використанням однієї з платіжних систем (вкладка «Переглянути інформацію про стан розрахунків» Розділу «Послуги», вкладка «Мої ППР» розділу «Мої дані»); отримати інформацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій (Розділ «Реєстри»).

При цьому, частина сервісів даного застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – Дія-Підпис, Smart-ID від Приватбанку та інші.  

У Центрі обслуговування платників фахівці Хорольської ДПІ не тільки інформують платників про можливості нових електронних сервісів ДПС, а й за потреби, надають практичну допомогу у користуванні даними сервісами.

 

Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007

Контакт-центр Податкової t.me/DPS_ContactCenter_bot

Чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot 

Мобільний застосунок «Моя податкова»:

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua

iOS https://t1p.de/lgu5a

Онлайн-навчання: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/

Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи: https://t1p.de/aq4sp

Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Додаткову інформацію можна отримати на офіційному вебпорталі ДПС України (www.tax.gov.ua), на офіційних сторінках у соціальній мережі Facebook:

Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine

та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/

 

Хорольська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон (05362)3-33-01