Державна податкова служба активно працює над цифровізацією послуг з метою надання громадянам та бізнесу якісних сервісних та адміністративних послуг, забезпечення ефективної онлайн комунікації та зручної сплати податків, що особливо актуально в період запровадження воєнного стану в Україні.
Фахівцями Диканської ДПІ надаються адміністративні послуги у Центрі обслуговування платників.
Станом на 1 грудня 2023 року Центр обслуговування платників Диканської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області відвідало 3650 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
З початку поточного року Центром обслуговування платників Диканської ДПІ надано 2725 адміністративних послуг, із яких 197 послуг платникам інших регіонів України.
Найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Цією послугою скористалось 1102 громадянина, в тому числі 78 громадян з інших регіонів України. Також було надано 4 послуги – внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. На постійній основі надається послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – за це період її отримали 770 громадян, із них 27 – з інших регіонів України.
Окрім адміністративних послуг в Диканській ДПІ надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо діючої системи оподаткування, проведення звірки про сплату майнових податків, нарахування та сплату податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, кампанії декларування доходів громадян отриманих за 2022 рік, яка розпочалася з 01 січня 2023 року, станом на сьогодні подано 79 декларацій. Зокрема: від отримання спадщини – 13 громадян; від продажу нерухомого майна – 8 громадян; від продажу рухомого майна – 10 громадян; від отриманої благодійної допомоги - 9 громадян; від надання інших послуг – 39 громадян. 92 громадяни заявили своє право на податкову знижку, сума до повернення склала 277,9 тис. гривень.
Протягом січня – листопада 2023 року фахівці Центру обслуговування платників Диканської ДПІ опрацювали 326 заяв про застосування спрощеної системи оподаткування (з них 60 платникам Голопристанського району Херсонської області) та видали 232 витяги з реєстру платників єдиного податку (з них 31 платникам Голопристанського району Херсонської області), зареєстрували 65 реєстраторів розрахункових операцій, 82 книги обліку розрахункових операцій та 107 розрахункових книжок. Підтверджено статус податкового резидента України 3 фізичним особам.
У Центрі обслуговування платників також видавались довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймалась вхідна кореспонденція, проводилася робота по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, надавалися актуальні реквізити на сплату податків та зборів.
Фахівцями Диканської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні.
Нагадуємо, що перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області вебпорталу ДПМС за посиланням http://poltava.tax.gov.ua.
Звертаємо увагу громадян, що отримати якісні адміністративні послуги можливо в онлайн режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua
Диканська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області