Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 20 листопада по 24 листопада 2023 року до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 425 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та мешканців із інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 29 фізичним особам, із них 2 громадянам з інших регіонів України. Протягом зазначеного періоду видано 23 довідки/відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 13 платників єдиного податку, опрацювали 2 заяви платників єдиного податку на реєстрацію, 11 заяв на перереєстрацію та внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 3 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 2 платникам проведено реєстрацію розрахункових квитанцій та 1 книги обліку розрахункових операцій. Видано 4 витяги з реєстру платників єдиного податку.
Щоденно опрацьовуються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 15 відомостей.
На постійній онсові проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі осблуговування платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 5 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців, 3 громадян.
В Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області