Козельщинська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області нагадує, що розділ «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист до відповідного органу ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні» розділу «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, а також відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» розділу «Вхідні/вихідні документи».
Відповідь на звернення, лист, запит тощо надається контролюючим органом засобами поштового зв’язку або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема, статею 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення, статею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та статею 52 Податкового кодексу України (надання індивідуальної податкової консультації).
Козельщинська ДПІ звертає увагу платників, що Електронний кабінет забезпечує дистанційне спілкування з податковою 24/7, що значно спрощує та скорочує час на отримання адміністративних послуг, довідок, консультацій та подання звітності.
Козельщинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області