З метою якісного проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо реалізації права на отримання податкової знижки в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві проведено черговий тренінг для громадян щодо роботи в Електронному кабінеті (https://cabinet.tax.gov.ua).
Під час тренінгу фахівці відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП ДПІ у м. Полтаві навчали громадян генерувати електронний цифровий підпис (за допомогою сервісів Приват24 та Дія), отримувати довідку про доходи, а також відправляти податкову декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді з метою реалізації права на отримання податкової знижки.
Присутнім на заході наголошено, що використання права на нарахування податкової знижки не продовжується та не переноситься на наступний рік, якщо громадянин не скористався своїм правом у встановлений строк. Тому декларацію про майновий стан і доходи за 2022 рік з метою реалізації права на податкову знижку слід встигнути подати до 31 грудня 2023 року.
Також увагу платників податків акцентовано на тому, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS. Застосунок простий і зручний у використанні, це - інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05