ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області нагадує, що для зручності платників податків функціонує «Електронний кабінет платника» (http://cabinet.tax.gov.ua), скористатись яким можливо як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв.
Розвиток онлайн-сервісів для надання платникам якісних та зручних послуг залишається одним із пріоритетних напрямків роботи ДПС.
Подання звітності в електронному вигляді через «Електронний кабінет платника» – просто і зручно, для цього потрібно мати лише електронний ключ, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу. Декларації можна подати віддалено, не звертаючись до Центру обслуговування платників.
Нагадуємо, що перевагами електронного звітування є: економія та вибір зручного часу для подання звітності, наявність додаткових можливостей програми (підказок, нагадувань, консультацій, автоматичного заповнення звітності), постійні оновлення, оперативний контроль стану та якості звітування, автоматичне формування електронного архіву.
Фахівці відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП щоденно навчають громадян працювати в «Електронному кабінеті платника». У ході навчання платники отримують як теоретичні знання, так і практичний досвід щодо заповнення звітності в електронному вигляді.
Одним із найбільш актуальних напрямків роз’яснювальної роботи з громадянами залишається питання подання податкової декларації про майновий стан і доходи з метою реалізації права на отримання податкової знижки. Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначений п. 166.3 Податкового кодексу України. Право на повернення коштів не продовжується та не переноситься на наступний рік.
Так, на цьому тижні фахівцями ДПІ у м. Полтаві проведено ряд тренінгів для громадян з питань подання звітності в електронному вигляді, в тому числі і з метою реалізації права на отримання податкової знижки. Під час навчання було розглянуті варіанти заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, а саме: з метою повернення коштів за навчання, страхування та іпотеку.
Також увагу платників податків акцентовано на тому, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS.
Нагадуємо, що у разі виникнення питань з подання звітності, роботи в «Електронному кабінеті» та в інших електронних сервісах суб’єкти господарювання можуть звернутися до фахівців ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області за телефоном (0532) 59-44-17.
ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05