Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет – сучасний сервіс ДПС для отримання послуг в режимі онлайн

опубліковано 10 жовтня 2023 о 12:51

ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області нагадує, що найпопулярнішим та найзручнішим електронним сервісом ДПС залишається Електронний кабінет, в якому реалізовано понад 130 електронних послуг та сервісів для суб’єктів господарювання та громадян.

Електронний кабінет платника податків – сервіс, за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідку про відсутність заборгованості, необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів та надсилати запити чи заяви для отримання необхідних даних.

Перевагами користування Е-кабінетом для користувачів є зручність, економія робочого часу платника, коштів на придбання паперових бланків. В електронному кабінеті в приватній частині платник в режимі реального часу має можливість переглядати інформацію про себе, яка міститься в інформаційних базах ДПС (наприклад: облікові дані, інформація про наявні об’єкти оподаткування, суми нарахованих та сплачених податків тощо).  

Cервіси Е-кабінету доступні з персональних комп’ютерів та Smart-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.

Повну інструкцію щодо його функціоналу, можливостей режимів та сервісів, відповіді на популярні запитання тощо розміщено за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/ .

Доступно та просто про сервіси Е-кабінету, Е-кабінету для громадян та InfoTAX для платників податків у інформації підрозділу «Е-кабінет» розділу «Онлайн-навчання» вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/ ).

Також розміщено карту Електронного кабінету, яка дозволяє швидко зорієнтуватися у пошуку необхідної інформації.

Переглянути інструктивні матеріали щодо функціоналу Електронного кабінету за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/funktsional-e-kabinetu/instruktivni-materiali/.

У Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області фахівцями на щоденній основі проводиться роз’яснювальна робота з питань подання звітності в електронному вигляді.

З метою формування іміджу ДПС як сервісної служби з високим рівнем довіри, надання якісних та зручних послуг платникам в ДПІ у м. Полтаві запроваджено традиційну форму спілкування – тренінги. Під час цих заходів фахівці ДПІ роз'яснюють, як застосовувати теоретичні знання роботи з електронними сервісами на практиці.

Фізичні особи-підприємці та юридичні особи мають можливість постійно отримувати консультації з питань роботи електронних сервісів та нюансів функціонування Електронного кабінету. У разі виникнення питань під час подання звітності в електронному вигляді суб’єкти господарювання можуть звернутися до фахівців відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області за номером телефону: (0532) 59-44-17.

ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05