Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

опубліковано 03 жовтня 2023 о 12:57

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
В період з 25 вересня по 29 вересня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 767 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 89 фізичних осіб, із них 10 громадян з інших регіонів України. Видано 19 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 1 громадянину з інших регіонів. 
Протягом зазначеного тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 26 платників єдиного податку, 11 реєстраторів розрахункових операцій, скасували 1 РРО. Фахівцями Лубенської ДПІ було зареєстровано 6 книг реєстраційних операцій, 3 РК. Видано  1 витяг платника податку на додану вартість та  45 витягів  з реєстру платників єдиного податку, відмовлено 2 громадянам в реєстрації платниками єдиного податку, по причині  наявності податкового боргу,  внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 23 платникам, зареєстровано в реєстрі волонтерів 1 громадянина.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 59 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 51 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 юридичних особи, 44 фізичних особи– підприємця та 34 громадянина.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
За тиждень для  погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник. 
В центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219 – IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області