Сервісне обслуговування платників податків та надання якісних адміністративних послуг – одні із основних напрямків діяльності податкової служби.
У період з 4 по 8 вересня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань застосування податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів, звернулось 860 платників податків – фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними були і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, дані послуги за зазначений період отримала 81 фізична особа, при цьому 14 громадян з іншого регіону України. Фахівцями ДПІ було видано 8 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 1 довідку громадянину з іншого регіону України.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 16 платників єдиного податку, 2 реєстратора розрахункових операцій, 2 книги обліку розрахункових операцій та 3 розрахункові книжки обліку розрахункових операцій, опрацювали 21 заяву платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видали 35 витягів з реєстру платників єдиного податку та 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість по місту Каховка.
Щоденно фахівцями опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за поточний тиждень було опрацьовано 34 відомості.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 35 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 8 юридичних осіб, 26 фізичних осіб – підприємців та 1 громадянина.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску (за тиждень було погоджено 4 довідки-розрахунку), видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. Щодня проводиться роз’яснювальна робота з платниками податків з питань реєстрації реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій та поновлення відповідальності за порушення вимог відповідного законодавства.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших регіонів України.
Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.
Так, 4 вересня 2023 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності громади та подальшого її розвитку.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області