Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
В період з 31 липня по 04 серпня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 645 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 110 фізичних осіб, з них 8 громадян з іншого регіону України. Видано 11 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку, 6 реєстраторів розрахункових операцій, 1 книгу обліку розрахункових операцій та 1 розрахункову книжку. Скасовано 2 реєстратори розрахункових операцій. Опрацьовано 20 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видано 76 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 14 витягів платникам іншого регіону та 1 витяг платнику з реєстру платників податку на додану вартість.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 43 відомості.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 72 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 11 юридичних осіб, 59 фізичних осіб – підприємців та
2-х громадян.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. Протягом тижня погоджено 3 довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.
Фахівці центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших регіонів України.
Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.
2 серпня 2023 року Олександр Коломієць прийняв участь у засіданні комісії зі встановлення розміру відсотків від нормативної грошової оцінки при укладенні договору оренди землі під головуванням першого заступника Лубенського міського голови Олега Соболєва.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавськійобласті