Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо змін у режимі роботи Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві

опубліковано 17 липня 2023 о 13:20

ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області повідомляє про зміни в режимі роботи Центру обслуговування платників.

Починаючи з 14 липня 2023 року обслуговування платників податків та громадян в ЦОП ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області здійснюється за наступним встановленим режимом роботи:

- з понеділка по четвер - з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.,

- п’ятниця - з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.,

- обідня перерва - з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Додатково інформуємо, що прийом звернень громадян забезпечено засобами електронної пошти poltava.public@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) та письмових звернень на поштову адресу: вул.Європейська, 4, м. Полтава, 36000. На вказану електронну скриньку - poltava.public@tax.gov.ua також можна направити запит на отримання публічної інформації у відповідності до вимог Закону України від 13 січня 2011 року № 293 9-VI «Про доступ до публічної інформації».

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505