Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані ДПІ у м. Полтаві за січень - червень 2023 року

опубліковано 04 липня 2023 о 15:54

Основними завданнями ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень - червень 2023 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 21782 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги). Крім обслуговування платників міста Полтави, з метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану, ДПІ у м. Полтаві здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонського району ГУ ДПС у Херсонській області. Також надає адміністративні послуги та виконує інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку. 

За період січень - червень 2023 року податківцями опрацьовано 18040 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є питання з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та  питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так,  за даний період видано 5557 карток платників податків. Надано 1121 послугу з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.  

Платники податків Полтавщини віддають перевагу електронній звітності. Станом на 01.07.2023 року до ДПІ у м. Полтаві подано 113142 документи податкової звітності, із яких 110996 (98,1%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 58485 (98,65%) – юридичними особами та 52511 (97,51%) – фізичними особами.

За звітний період зареєстровано 4042 платника єдиного податку, надано 3102 витяги з реєстру платників єдиного податку та 250 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 58 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 977 книг обліку розрахункових операцій, 405 розрахункових книг та 603 реєстратори розрахункових операцій. 

Опрацьовано 150 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. 

В залах ЦОП до послуг платників працюють 3 комп’ютери з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв. 

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

В ДПІ у м. Полтаві продовжується інформаційно-роз’яснювальна робота щодо реалізації права на отримання податкової знижки відповідно до п.п. 166.1.1 п. 166.1 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 із змінами і доповненнями. 

Крім того, актуальна інформація щодо змін в законодавстві розміщена на стендах в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві, в тому числі і щодо використання з 01 липня 2023 року виключно структурованого формату реквізиту «Призначення платежу», який включає заповнення тільки двох обов’язкових полів, а саме «Код виду сплати» та «Додаткова інформація запису» відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 22.03.2023 № 148 «Про затвердження Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення».

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505, 593030