Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про переваги «Електронного кабінету» та подання звітності онлайн розповіли в ДПІ у м. Полтаві

опубліковано 03 липня 2023 о 15:55

Фахівці  ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області продовжують розповідати платникам про переваги подання звітності в електронному вигляді та можливості «Електронного кабінету». Зокрема, податківці звертають увагу відвідувачів Центру обслуговування платників  на те, що  сьогодні у платника податків є можливість подавати звіт в електронному вигляді в режимі онлайн.

 «Електронний кабінет» – персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціального встановленого клієнтського додатка (https://cabinet.tax.gov.ua). Цей сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки.

«Електронний кабінет» – інформаційно-комунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов'язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді. Користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи . Через відкриту частину кабiнету користувачам доступні такі можливості: доступ до інформації з публічних реєстрів, дані про взяття на облік платників, реєстр страхувальників, дані реєстру платників ПДВ, реєстр платників єдиного податку, інформація про РРО, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, податковий календар, перегляд та друк бланків податкової звітності заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (https://cabinet.tax.gov.ua/help/intro.html).

Робота у приватній частині електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованих сертифікатів ключів, які можна отримати в будь-якому з Акредитованих Центрів сертифікації ключів. Так, з питань безкоштовного отримання кваліфікованих сертифікатів ключів КНЕДП ДПС України (ca.tax.gov.ua) платники можуть скористатися послугами сектору реєстрації користувачів, який знаходиться в ЦОП ДПІ у м. Полтаві в залі № 1, телефон (0532) 59-41-05.

У приватній частині «Електронного кабінету» надається доступ до наступних сервісів: персоніфікований податковий календар, перегляд облікових даних платника подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики перегляд та друк раніше поданої звітності перегляд вхідних/вихідних документів, подання заяв, запитів для отримання інформації інформація про стан розрахунків з бюджетом, реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них (https://cabinet.tax.gov.ua/help/intro.html).

Переваги електронної звітності перед традиційним методом подання звітів це, насамперед, економія часу, вибір зручного моменту для подання звітності, наявність додаткових пріоритетів для усунення неточностей, наявність додаткових можливостей програми (підказок, нагадувань, консультацій, автоматичного заповнення звітності), постійні оновлення, оперативний контроль стану та якості  звітування, автоматичне формування електронного архіву.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 59-30-30, 59-45-05