У Решетилівській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС – просто та зручно». На запитання платників податків відповідав начальник Решетилівської ДПІ Віталій Найдьон.
В ході «гарячої лінії» фахівцями було наголошено, що на сьогодні все актуальнішим та популярним серед платників податків є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників. Зокрема, платниками податків активно використовується інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості.
Посадовець звернув увагу платників, що перевагами Електронного кабінету є те, що він працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.
Також роз’яснив як через Електронний кабінет громадяни можуть дізнатися про наявність податкового боргу. Так, приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором. До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Решетилівська ГУ ДПС у Полтавській області