Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги за травень 2023 року, надані Диканською ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області

опубліковано 05 червня 2023 о 14:16

Диканська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області інформує, що за травень 2023 року Центром обслуговування платників опрацьовано 220 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків, її отримали 80 фізичних осіб, із них 5 – платникам інших регіонів. Надано 61 послугу з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/ джерела виплачених доходів та утриманих податків, у тому числі 2 платникам інших регіонів.

Зареєстровано 9 реєстраторів розрахункових операцій, 12 книг обліку розрахункових операцій, 3 розрахункові книжки. Видано 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість. 

Крім того, за травень 2023 року зареєстровано 21 платник єдиного податку, з них 2 платника Херсонської області, надано 19 витягів з реєстру платників єдиного податку (в тому числі 3 платникам Херсонської області).

Видано 5 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців.

Опрацьовано 1 звернення від фізичної особи щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів під час військового стану, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервізами ДПС.

У залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці Диканської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а серед переваг подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутися за телефоном (05351) 97644 або безпосередньо до Центру обслуговування платників Диканської ДПІ.

Диканська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області