Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо практикуму з питань подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 22 травня 2023 о 14:45

В ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області відбувся черговий практикум, темою якого було визначено питання неприйняття звітності в Електронному кабінеті платника через наявність декількох діючих електронних цифрових підписів (ЕЦП) Приватбанку. Цільова аудиторія заходу – фізичні особи-підприємці.

Під час практикуму було розглянуто алгоритм дій платників при отриманні Квитанції 1 з помилками наступного змісту: “Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів. Інформація - діючий “Перший Документ” присутній: надісланий 29.05.2022. Інформація - сертифікат керівника із діючого “Перший Документ” є чинним. Видавець: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Помилка - “Перший Документ” не прийнято. Діє “Перший Документ” надісланий 29.05.2022”. Описана помилка свідчить про наявність у платника чинного електронного цифрового підпису. 

Було розглянуто два можливих варіанти вирішення даної проблеми:

1) Якщо у суб'єкта господарювання є доступ до діючого електронного цифрового підпису – необхідно до закінчення терміну дії використовувати його для подання звітності в Електронному кабінеті платника.

2) Якщо у суб'єкта господарювання немає доступу до діючого електронного цифрового підпису (наприклад, через втрату або пошкодженість файлу, неможливість відновлення паролю) його необхідно скасувати, щоб мати можливість користуватися новим ЕЦП.

Для самостійного відкликання сертифікатів ЕЦП Приватбанку рекомендуємо:

1.Перейти на сайт Акредитованого центра сертифікації ключів Приватбанку (https://acsk.privatbank.ua).

2.Обрати вкладку “Оnline-сервіси” та натиснути “Відкликати сертифікат”.

3. Пройти авторизацію, здійснивши вхід в Приват24. 

4.Обрати один чи декілька сертифікатів для відкликання.

5.Підписати заявку на відкликання можна за допомогою:

а) SmartID (хмарного підпису): відсканувати QR-код через Приват24 та ввести пароль;

б) файлового ключа: перетягнути файл з особистим ключем з розширенням jks на сторінку сайту або обрати його на вашому пристрої та ввести пароль.

В результаті вищевказаних дій сертифікат буде відкликаний.

По закінченню заходу податківцями вкотре наголошено, що для коректної роботи у режимі “Введення звітності” Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) платник повинен мати один чинний електронний цифровий підпис.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 59-30-30, 59-45-05