Нещодавно у Решетилівській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Сучасні електронні сервіси ДПС – на допомогу платникам податків». На запитання платників податків відповідала головний державний інспектор Решетилівської ДПІ Юлія Горпинченко.
Під час проведення сеансу «гарячої лінії» посадовець поінформувала, що найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається Електронний кабінет. Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС із використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Користуватися даним онлайн сервісом можуть як юридичні, так і фізичні особи.
Посадовець, зокрема, розповіла, що за допомогою сервісу «Електронний кабінет» в режимі онлайн можливо заповнити та надіслати податкову звітність. Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для представників бізнесу. Звітність, сформовану за допомогою спеціальних програм, можна передати в електронному вигляді до податкової служби всього за декілька хвилин.
Таким чином, платники економлять свій час, кошти на придбання бланків звітних документів, отримують гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та оновленні версії форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
Під час сеансу «гарячої лінії» посадовець також роз’яснила як користуватися сервісом «Електронний кабінет», як отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами, як провести звірку щодо об’єктів оподаткування та як переконатися що подана декларація прийнята.
На всі поставлені запитання в ході проведення сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.
Решетилівська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області