Якісне сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 1 травня по 5 травня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій із питань податкового законодавства звернулося, зокрема, з інших питань, які відносяться до компетенції податкових органів звернулися 890 платників податків – фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та мешканців із інших територій України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 67 фізичних осіб, з них 19 громадян з інших регіонів України. Видано 16 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 1 громадянину з інших регіонів України.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 16 платників єдиного податку, 14 реєстраторів розрахункових операцій, коро – 2, скасовано РРО – 3. Опрацьовано 7 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видано 26 витягів із реєстру платників єдиного податку, в тому числі 4 витяги платникам міста Нова Каховка.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 27 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 70 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі, 10 юридичних осіб, 51 фізична особа – підприємець та 9 громадян.
Постійно проводиться робота з видачі картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
За тиждень, з метою погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного соціального внеску для установ банків звернулось 2 платника.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям із інших регіонів України.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області