У Центрі обслуговування платників Кременчуцької Державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області податківці, під час проведення тренінгів, постійно інформують платників податків про переваги використання електронних сервісів Державної податкової служби та подання звітності онлайн.
Фахівці зосереджують увагу платників на тому, що електронні сервіси ДПС забезпечують ефективне та оперативне дистанційне спілкування з податковою службою 24/7, що значно спрощує та скорочує час на отримання адміністративних послуг, довідок, консультацій та подачу звітності.
Не витрачаючи час на відвідування Державної податкової інспекції, громадянин, маючи електронний ключ цифрового підпису, може отримати довідку про свої доходи в режимі онлайн. Юридична або фізична особа-підприємець завдяки електронним сервісам ДПС має змогу отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів.
Сервіс «Електронний кабінет платника» складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет). Відтак, у приватній частині платники можуть подати та переглянути подану звітність, перевірити стан розрахунків із бюджетом, зареєструвати програмний РРО.
Податківці Кременчуцької Державної податкової інспекції постійно надають практичну допомогу щодо подання платниками податків звітності в електронній формі, заповнення декларації про майновий стан та доходи за минулий рік за допомогою Електронного кабінету платника.
Проведення навчань у форматі практичного тренінгу допомагає платникам податків максимально використовувати можливості Електронного кабінету та електронних сервісів ДПС України.