Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Тривають навчальні тренінги і роз’яснювальна робота з питань подання звітності в електронному вигляді та роботи податкових сервісів.

опубліковано 02 травня 2023 о 13:00

Фахівці Хорольської ДПІ продовжують надавати платникам податків практичну допомогу, щодо формування та подання звітності за допомогою сервісу Електронний кабінет платника. 

Аби громадяни та фізичні особи-підприємці навчилися подавати звітність в електронному вигляді за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) у Центрі обслуговування платників Хорольської ДПІ відведені спеціальні робочі місця, під’єднане до мережі Інтернет. За необхідності фахівці ЦОП у доступній формі демонструють зручність та доступність роботи з електронними сервісами ДПС. 

Єдиною вимогою для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу. 

У приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) Електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів: 

- персоніфікований податковий календар 

- перегляд облікових даних платника 

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС (Державна податкова служба України), пенсійного фонду та статистики 

- перегляд та друк раніше поданої звітності 

- перегляд вхідних/вихідних документів (детальніше в розділі листування з органами ДПС) 

- подання заяв, запитів для отримання інформації 

- інформація про стан розрахунків з бюджетом 

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних 

- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних 

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ (податок на додану вартість) 

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального 

Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», отримують доступ до наступних сервісів Електронного кабiнету: 

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних 

- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних 

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ (податок на додану вартість). 

Детальніше про те, як отримати доступ до приватної частини, читайте в розділі «Вхід до приватної частини». 

Крім того, фахівці Хорольської ДПІ надають відповіді на актуальні питання платників щодо новацій податкового законодавства під час воєнного стану. Не залишаються без уваги теми застосування РРО/ПРРО, легалізація трудових відносин, погашення податкового боргу.

Також присутніх інформують про Комунікаційну податкову платформу, метою роботи якої є швидке вирішення актуальних питань громадськості і бізнес - спільноти та прийняття відповідних управлінських рішень. 

Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Додаткову інформацію можна отримати: за телефоном ІДД ДПС України 0 800 501 007 на офіційному вебпорталі ДПС України (www.tax.gov.ua), 

на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області (www.poltava. tax.gov. ua),

Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:

Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine

та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua

 

Хорольська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон / 05362/333-01