Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані ДПІ у м. Полтаві за січень - березень 2023 року

опубліковано 07 квітня 2023 о 13:10

Основними завданнями ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області (далі – ДПІ) є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень - березень 2023 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 11704 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги). Крім обслуговування платників міста Полтави, ДПІ здійснює обслуговування платників податків Херсонського району ГУ ДПС у Херсонській області (згідно з закріпленням за територією обслуговування) та платників інших регіонів.

За даний період податківцями опрацьовано 8400 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є питання з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та  питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. За січень - березень 2023 року дану послугу отримали 2610 фізичних осіб. Надано 603 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.  

За січень - березень поточного року прийнято та опрацьовано 119401 документ податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами комунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 60545 документів, з яких 59723 – засобами Е-mail, 822 – в паперовому вигляді; фізичними особами подано 58856 документів, де 57640 – засобами Е-mail, 1216 – в паперовому вигляді.

За звітний період зареєстровано 1235 платників єдиного податку, надано 1885 витягів з реєстру платників єдиного податку та 121 витяг з реєстру платників податку на додану вартість, видано 31 довідку про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 550 книг обліку розрахункових операцій, 229 розрахункових книг та 237 реєстраторів розрахункових операцій. 

Опрацьовано 114 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. 

В залах ЦОП до послуг платників працюють 3 комп’ютери з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв. 

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Наразі триває інформаційно-роз’яснювальна кампанія щодо декларування громадянами доходів, отриманих у 2022 році. Декларування доходів – це особистий внесок кожного українця у фінансову підтримку держави, забезпечення її обороноздатності. 

Звертаємо увагу, що з 01.01.2023 діє нова форма податкової декларації та інструкція щодо її заповнення, оновлена редакція яких затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.05.2022 № 143 «Про внесення змін до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.06.2022 за № 593/37929.

Більше про кампанію декларування громадяни мають можливість дізнатися, ознайомившись з матеріалами на офіційному сайті ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2023/. 

Сплачені податки з отриманих доходів – можливість своєчасного фінансування державних програм соціального спрямування. 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505, 593030