Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
В період з 20 березня по 24 березня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання консультацій з питань податкового законодавства та адміністративних послуг звернулося 779 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Лубенської територіальної громади та з інших територій України.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 64 фізичні особи, з них 9 громадян з інших регіонів України. Видано 35 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 15 платників єдиного податку, 5 реєстраторів розрахункових операцій та 2 розрахункові книжки. Опрацьовано 5 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видано 21 витяг в з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 5 витягів платникам міста Каховка.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників.
Зокрема, за тиждень було опрацьовано 44 відомості, з них 12 відомостей по місту Каховка.
На постійній основі питання забезпечення повноти обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 26 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 6 юридичних осіб, 17 фізичних осіб – підприємців та 3 громадян.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.
20 березня начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності громади.
22 березня Олександр Коломієць прийняв участь у засіданні виконавчого комітету Лубенської міської ради, на якому було розглянуто 22 питання та, зокрема, прийнято рішення про проведення двомісячника чистоти, озеленення та благоустрою території Лубенської територіальної громади.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області