Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Переваги електронного звітування – зручно, просто та швидко

опубліковано 13 березня 2023 о 13:20

Днями у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві заступник начальника Світлана Лактіонова провела з платниками податків тренінг, під час якого розповіла про переваги подання звітності в електронному вигляді та можливості «Електронного кабінету» (https://cabinet.tax.gov.ua/). 

До переваг подання електронної звітності відноситься: економія часу, вибір часу подання звітності, зручного для суб’єктів господарювання, постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх норм законодавства, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

В умовах сьогодення платники податків Полтавщини все частіше надають  перевагу подачі звітності в електронному вигляді. Так, протягом січня - лютого 2023 року платниками податків, які перебувають на обліку в ДПІ у м. Полтаві, подано 54749 податкових декларацій, з яких 53564 - засобами телекомунікаційного зв’язку, або 97,84 % (з них 29155 (або 97,92 %) юридичними особами та 24409 (або 97,74 %) фізичними особами). Так, станом на 01.01.2022 року розрахунок частки податкових декларацій, поданих за допомогою електронних сервісів ДПС платниками ДПІ у м. Полтаві, склав 89%.

Заступник начальника звернула увагу, що інформацію щодо подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку можна отримати на офіційному вебпорталі ДПС України на головній сторінці у розділі «Електронна звітність» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/).

Крім того, у разі необхідності, отримання практичної допомоги при направленні податкової звітності в електронному вигляді суб’єкти господарювання можуть звернутися до працівників Центру обслуговування платників.

В залах Центру обслуговування ДПІ у м. Полтаві знаходяться 4 «Робочих місця платника» з доступом до мережі Інтернет з комп’ютерною технікою, яка має доступні для використання порти USB, із встановленим програмним забезпеченням для подання документів в електронній формі.

Для можливості користування приватною частиною «Електронного кабінету» (https://cabinet.tax.gov.ua/) платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

Так, з питань безкоштовного отримання кваліфікованих сертифікатів ключів КНЕДП ДПС України (ca.tax.gov.ua) платники можуть скористатися послугами сектору реєстрації користувачів, який знаходиться ЦОП ДПІ у м. Полтаві в залі № 1, телефон (0532) 59-41-05.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 59-30-30, 59-45-05