Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

опубліковано 01 лютого 2023 о 12:58

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

В період з 23 по 27 січня до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання консультацій з питань податкового законодавства та адміністративних послуг звернулося 674 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Лубенської територіальної громади та з інших територій України.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 113 фізичних осіб, з них 35 громадян з інших регіонів України. Видано 8 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку, 4 реєстратора розрахункових операцій, 2 книги обліку розрахункових операцій та 4 розрахункові книжки. Опрацьовано 4 заяви платників  єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, надано 15 витягів з реєстру платників  єдиного податку, в тому числі 3  витяги платникам з міста Каховки. 

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. 

Зокрема, за тиждень було опрацьовано 23 відомості, з них 7 по місту Каховка.

Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 101 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 14 юридичних осіб, 86 фізичних осіб – підприємців та 1 громадянина.

Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.

До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.       

25 січня Лубенською ДПІ спільно з Лубенською територіальною громадою проведено семінар з керівниками та бухгалтерами підприємств, установ та організацій, на якому Олександр Коломієць довів щодо змін у податковому законодавстві, які відбулися з 1 січня 2023 року. Семінар проведено під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавськійобласті