Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Триває роз’яснювальна робота з питань подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 20 січня 2023 о 08:30

Фахівці Хорольської ДПІ постійно надають платникам податків практичну допомогу щодо формування та подання звітності за допомогою сервісу Електронний кабінет платника.

Варто зазначити, що переваги подання звітності онлайн вже оцінили більшість платників податків Хорольської ДПІ. Відповідно аналізу оперативних статистичних показників подачі звітності в електронному вигляді встановлено, що станом на 01.01.2023 року подано платниками податків 12834 податкових декларацій, з яких 11677 – засобами телекомунікаційного зв’язку, або 90,98%.

В результаті проведених зустрічей по питанню залучення платників податків до подачі звітності засобами телекомунікаційного зв’язку більше 70  платників юридичних осіб - неприбуткових організацій отримали кваліфікований електронний підпис у Акредитованому центрі сертифікації ключів та самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу для забезпечення подачі звітності в електронному вигляді.

Аби громадяни та фізичні особи-підприємці навчилися подавати звітність в електронному вигляді за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) у Центрі обслуговування платників Хорольської ДПІ відведені спеціальні робочі місця, під’єднане до мережі Інтернет. За необхідності фахівці ЦОП у доступній формі демонструють зручність та доступність роботи з електронними сервісами ДПС.

Спілкування в такому форматі обирають тому, що це економія робочого часу бухгалтерів та підприємців, заощадження коштів на придбання бланків звітних документів, уникнення черг під час подання звітності, підтвердження доставки документів, гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок, автоматичне оновлення бланків звітних документів, конфіденційність інформації; оперативність її обробки тощо.

Зазначимо, що Електронний кабінет платника є безкоштовним і зручним для звітування сервісом, за допомогою якого можна здійснювати контроль за станом розрахунків з бюджетом, подавати заяви, запити, податкову звітність, сплачувати податки онлайн, а також отримувати інші електронні послуги.

Єдиною вимогою для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

Під час робочих зустрічей з платниками посадовці ознайомлюють з кампанією одноразового (спеціального) добровільного декларування активів громадян, яке триває до 1 березня 2023 року та можливостей електронного спілкування з органами ДПС через Електронний кабінет.

Крім того, надають відповіді на актуальні питання платників щодо новацій податкового законодавства під час воєнного стану. Не залишаються без уваги теми застосування РРО/ПРРО, легалізація трудових відносин, погашення податкового боргу.

Також присутніх інформують про Комунікаційну податкову платформу, метою роботи якої є швидке вирішення актуальних питань громадськості і бізнес - спільноти та прийняття відповідних управлінських рішень.

Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Додаткову інформацію можна отримати: за телефоном ІДД ДПС України 0 800 501 007на офіційному вебпорталі ДПС України (www.tax.gov.ua),

на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області (www.poltava. tax.gov. ua),

Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:

Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine

та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua

 

Хорольська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон / 05362/333-01