Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз надання адміністративних послуг за 7 місяців 2022 року

опубліковано 05 серпня 2022 о 15:22

За січень - липень 2022 року Центр обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області (далі ЦОП) відвідало 18795  платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

     Персоналом ЦОП Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 2999 адміністративних послуг.

     Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 1645 фізичних осіб. Надано 303 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

     Також, за 7 місяців поточного року фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ  зареєстрували 221 платника єдиного податку, надали 451 витяг з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 98 реєстраторів розрахункових операцій, 57 книг обліку розрахункових операцій та 172 розрахункові книжки.

     Підтверджено статус податкового резидента України 14 фізичним особам та видано 14 довідок про доходи. Крім цього за звітний період сформовано  та видано 19 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

     Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

     Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, приймали звернення громадян в межах Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).

     До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.