ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області звертає увагу платників податків, що умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені визначено статтею 43 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядком інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 зі змінами та доповненнями.
Для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення». Платники податків мають змогу у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення коштів через «Електронний кабінет».
У головному меню «Електронного кабінету» необхідно в розділі «Заяви, запити для отримання інформації» із запропонованого переліку вибрати форму Заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (J1302001 – для юридичних осіб або F1302001 – для фізичних осіб).
Після заповнення запропонованих реквізитів Заяви необхідно зберегти її, підписати та відправити територіальному органу ДПС. Повернення помилково та/або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у такого платника податкового боргу.
Під час використання сервісу «Е-повернення» повернення та/або перерахування платникам помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені здійснюється в найкоротші терміни.
Відвідувачі ЦОП ДПІ у м. Полтаві мають змогу самостійно працювати на комп'ютерах з доступом до мережі Інтернет. Окрім того, спеціалісти ДПІ щоденно надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
«Електронний кабінет платника» є безкоштовним і зручним для звітування сервісом, за допомогою якого можна здійснювати контроль за станом розрахунків з бюджетом, подавати заяви, запити, податкову звітність, сплачувати податки онлайн, а також отримувати інші електронні послуги.
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Нагадуємо, що з метою отримання кваліфікованого електронного підпису ви можете скористатися послугами відокремленого підрозділу АЦСК ІДД ДПС України, який знаходиться у ЦОП ДПІ у м. Полтаві, кабінет №31 (тел. 59-41-05).
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505