Актуальною формою взаємодії з податковими органами у період воєнного стану є використання електронних сервісів ДПС, які набувають все більшої популярності серед платників Полтавщини.
Одним із таких сервісів є Електронний кабінет, який надає можливість платникам податків заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглядати дані картки особового рахунку про стан розрахунків з бюджетом, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету, здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем, здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги, замовляти та отримувати адміністративні послуги тощо.
Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал Державної податкової служби України https://tax.gov.ua. Це сервіс, який обслуговує Державна податкова служба. Щоб ним скористатися, немає потреби встановлювати додаткове програмне забезпечення, для цього достатньо лише скористатися електронним підписом.
З інформацією щодо подання звітності в електронній формі платники податків можуть ознайомитись на вебпорталі ДПС в розділі «Електронна звітність» за посиланням https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.
Для звітування в електронному вигляді платникам потрібно завантажити відповідне програмне забезпечення та отримати електронні довірчі послуги у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (www.askidd.gov.ua).
Отримати кваліфікований електронний підпис можливо не лише у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, а й звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/) у розділі «Довірчі послуги».
Нагадуємо, що ви можете скористатися послугами відокремленого підрозділу АЦСК ІДД ДПС України, який знаходиться у ЦОП ДПІ у м. Полтаві, кабінет №31 (телефон (0532) 59-41-05).
Після входу до Електронного кабінету необхідно:
- ввійти до його приватної частини обравши відповідного надавача електронних довірчих послуг;
- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія, або у відповідному каталозі на персональному комп’ютері;
- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».
Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для представників бізнесу. Звітність, сформовану за допомогою спеціальних програм, можна передати в електронному вигляді до податкової всього за декілька хвилин. Таким чином, платники економлять свій час, кошти на придбання бланків звітних документів, отримують гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505