Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центр обслуговування платників ДПІ ум. Полтаві працює у звичному режимі! (ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області)

опубліковано 22 квітня 2022 о 13:59

ДПІ у м. Полтаві нагадує: в умовах запровадженого воєнного стану Центр обслуговування платників податків (далі – ЦОП)  ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області працює у звичному режимі за таким графіком:

понеділок-четвер з 08:00 по 17:15, перерва з 12:00 по 13:00;

п'ятниця з 08:00 по 16:00; перерва з 12:00 по 13:00;

вихідні дні – субота, неділя.

Для вас працюють усі зали ЦОП, в яких фахівці податкової надають адміністративні та інші послуги:

ЗАЛ № 1:

-         приймання звітності,

-         допомога в користуванні Електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом,

-         отримання кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП),

-          надання консультативних та інформаційних послуг ФОП.

ЗАЛ № 2:

-         надання адміністративних послуг (видача довідок, консультації),

-         прийом вхідної кореспонденції.

ЗАЛ № 3:

-         отримання РНОКПП, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб платників податків,

-         обслуговування платників (декларування доходів громадян, видача ліцензій).

         Ви також можете скористатися електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом. В залах ЦОП до послуг платників є 3 комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді.

Платники податків можуть отримати інформацію щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

Інформація про порядок надання адміністративних послуг, режими доступу до приміщень представлена у розділі «Діяльність/Адміністративні послуги» субсайту Головного управління ДПС у Полтавській області офіційного вебпорталу ДПС України. https://poltava.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/

Враховуючи ситуацію в країні, звертаємо увагу усіх платників податків на зручність, доступність та комфортність запроваджених ДПС України електронних сервісів, завдяки яким можна сформувати, перевірити й надіслати до контролюючих органів податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки із бюджетом, дізнатися про строки сплати податків, а також іншу корисну інформацію.

Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС це наявність КЕП, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Нагадуємо, що ви можете скористатися послугами відокремленого підрозділу АЦСК ІДД ДПС України, який знаходиться у ЦОП ДПІ у м. Полтаві, кабінет №31 (телефон (0532) 59-41-05).

Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників. Про особливості роботи електронних сервісів можна дізнатись за посиланням:

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576184.html.

          Під час повітряної тривоги обслуговування платників припиняється.

          ЦОП ДПІ у м. Полтаві знаходиться за адресою: м. Полтава,                    вул. Європейська, буд.№155, зупинка «Гетьмана Сагайдачного». Контакти: (0532) 59 30 30, 59 45 05.

Схема проїзду, графік роботи Акредитованого центру сертифікації ключів та Центру обслуговування платників:

https://poltava.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/75957.html

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, 593030, 594505