Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Кампанія декларування доходів громадян під час воєнного стану (ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області)

опубліковано 11 квітня 2022 о 09:07

Фахівці ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області нагадують, що кампанія декларування 2022 триває. Звертаємо увагу, що обов’язковому декларуванню підлягають:

  • доходи, з яких при нарахуванні або виплаті податок на доходи фізичних осіб не утримувався;
  • доходи від особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо);
  • доходи у вигляді спадку від осіб, які не є членами сім’ї першого та другого ступеня споріднення та подарунків від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;
  • доходи від продажу інвестиційних активів;
  • іноземні доходи тощо.

Нагадуємо, що граничний термін подання декларацій про майновий стан і доходи – 2 травня.

В той же час в  умовах запровадження воєнного стану в Україні подовжено граничні строки для подання податкової звітності платниками податку на 90 календарних днів після завершення стану війни. 

Податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2021 рік можна подати в електронній формі, скориставшись електронним сервісом ДПС Електронний кабінет, який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Для подання декларації в електронному вигляді, платнику лише необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України або в іншого надавача електронних довірчих послуг.

 З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в м. Полтаві платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155.   

 Звертаємо увагу,  що в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві (вул. Європейська,155) облаштовані робочі місця з доступом до мережі Інтернет з встановленими безкоштовними програмними забезпеченнями для формування звітності в електронному вигляді та покроковими інструкціями щодо роботи в даних програмах. Кожен бажаючий має можливість скористатись даною послугою. Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи в Електронному кабінеті платника.

Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників. Про особливості роботи електронних сервісів можна дізнатись за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576184.html.

Прийом відвідувачів в ЦОП ДПІ у м. Полтаві здійснюється з понеділка по четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 15 хв., в п’ятницю з  08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. (обідня перерва з 12 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.).

У разі виникнення питань щодо кампанії декларування доходів за 2021 рік можна звернутись за тел.59-44-17.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел.593030