З метою забезпечення стабільного фінансування Збройних Сил України, ДПІ у м. Полтаві звертається до платників податків, за можливості, виконувати свій податковий обов’язок щодо сплати в повному обсязі відповідних сум податкових зобов'язань!
Нагадуємо про переваги спілкування з органами ДПС з використанням електронних сервісів. Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
В Електронному кабінеті (https://cabinet.tax.gov.ua) здійснюється автоматизоване внесення до журналу всіх дій, що відбуваються в електронному кабінеті, включаючи фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу.
Інформація про дату і час надсилання та отримання документів, іншої кореспонденції з ідентифікацією відправника та отримувача зберігається безстроково і може бути отримана через Електронний кабінет у вигляді електронного документа, в тому числі у вигляді квитанції у текстовому форматі (п. 421.1 ст. 421 ПКУ).
У приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) надається доступ, зокрема, до перегляду та друку раніше поданої звітності.
Нагадуємо, що безумовними перевагами використання електронних сервісів є:
- економія часу і коштів платників податків, за рахунок відсутності потреби відвідування податкової інспекції, придбання бланків звітності. Звітність формується в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписується за допомогою електронно-цифрового підпису та передається через мережу Інтернет до податкових органів;
- відсутня потреба контролювати зміну форм бланків звітності та придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;
- підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);
- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.
З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в м. Полтаві платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155.
Звертаємо увагу, що тимчасово на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 08-00 до 18-00.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505