ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області повідомляє, що за січень- грудень 2021 року Центр обслуговування платників державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області (далі - ЦОП) відвідало 54950 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги).
Персоналом ЦОП державної податкової інспекції у м. Полтаві в звітному періоді опрацьовано 28259 звернень щодо надання адміністративних послуг.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 10298 фізичних осіб, 18 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 9180 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також, фахівці Центру обслуговування платників державної податкової інспекції у м. Полтаві зареєстрували 5057 платників єдиного податку, надали 4182 витягів з реєстру платників єдиного податку та 561 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, 116 довідку про доходи.
За січень - грудень 2021 року було зареєстровано 2880 книги обліку розрахункових операцій та 194 розрахункових книжки. Зареєстровано 3190 реєстратора розрахункових операцій.
Опрацьовано 122 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП державної податкової інспекції у м. Полтаві платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, приймали звернення громадян в межах Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами).
До послуг платників є 3 комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
В Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві громадянам створено сприятливі умови для ознайомлення з інформацією щодо добровільного декларування. З цією метою в залах розміщено актуальну інформацію у вигляді друкованих повідомлень та зразки заповнення декларацій в залежності від обраної ставки збору. Інформаційні буклети щодо одноразового декларування активів може отримати кожен бажаючий. Також інформаційні матеріали з даної тематики розміщено на інформаційному моніторі на фасаді адміністративного будинку ДПІ м. Полтаві та на швидкоплинному рядку в центрі обслуговування.
Додатково нагадуємо, що в ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області створено напрямок «Гаряча лінія» щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів за телефоном 0532-594505 (щопонеділка з 10:00 до 12:00).
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505,593030