У зв’язку з початком звітного періоду ДПІ у м. Полтаві акцентує увагу, що спосіб подання звітності засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису є найбільш зручним і комфортним для платників. Безконтактний спосіб взаємодії є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Подаючи звітність в електронному вигляді, ви позбавляєте себе потенційних ризиків зараження на Covid -19!
Звертаємо увагу на облаштовані робочі місця в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві (вул. Європейська,155) з доступом до мережі Інтернет з встановленими безкоштовними програмними забезпеченнями для формування звітності в електронному вигляді та покроковими інструкціями щодо роботи в даних програмах. Кожен бажаючий має можливість скористатись даною послугою. Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Податківці Полтави нагадують про безумовні переваги звітування в електронному вигляді, серед яких:
- економія часу і коштів платників податків, за рахунок відсутності потреби відвідування податкової інспекції, придбання бланків звітності. Звітність формується в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписується за допомогою електронно-цифрового підпису та передається через мережу Інтернет до податкових органів;
- відсутня потреба контролювати зміну форм бланків звітності та придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;
- підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);
- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.
Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.
З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису з метою подання звітності в електронному вигляді, платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505