Днями фахівцями Миргородської ДПІ Головного ДПС у Полтавській області було проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», абоненти спілкуючись дистанційно мали можливість отримати відповіді на актуальні запитання.
Найчастіше зверталися з такими питаннями:
- порядок отримання довідки про відсутність заборгованості з податкових платежів;
- видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
- реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку;
- порядок отримання довідки щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
При спілкуванні податківці акцентували увагу на «Безбар’єрній комунікації» та наголосили, що простір навколо має бути зручним для кожного: без дискримінації, упереджень та зайвих бар'єрів, адже сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС. Виконувати податкові обов'язки онлайн – одна зі складових безбар'єрності. Платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова».
Крім того, фахівці нагадали платникам, що на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС за посиланням : https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/
Миргородська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області